x

Användarnamn

x
Skriv in din e-postadress för att få nyheter och erbjudanden från oss.
jag vill anmäla mig!
Jag vill bli borttagen från listan!
kundtjänst önskelista 0

JOBBA PÅ RUM21




Rum21 är ett snabbväxande företag och vi behöver löpande utöka vår personalstyrka med kompetenta och engagerade personer som vill bidra till vår fortsatta utveckling.

Brinner du för e-handel, affärer och design/inredning, och känner att din insats kan ta Rum21 ännu ett steg framåt? Är svaret ja på frågan är du välkommen att skicka en spontanansökan till info@rum21.se.



Lediga tjänster just nu




Medarbetare till Reklamationsavdelningen


Vi i Rum21-gänget har en oslagbar passion och ett stort engagemang för det vi gör. För att trivas hos oss vet vi att du behöver vara en person som gillar högt tempo, är positiv och strävar efter att både utveckla dig själv, dina kollegor och ditt arbete.

Är du dessutom en servicemänniska ut i fingerspetsarna?
Gillar du kundtjänst, problemlösning och kundkontakt? Tycker du som vi att inredningsbranschen och e-handel känns snäppet roligare än andra branscher där ute? Men hallå, då är ju du den vi letar efter!

Nu söker vi nämligen en kollega till vårt glada och drivna reklamationsteam med placering i Göteborg.

Vi söker dig som talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska. Vi vill att du ska vara positiv, serviceminded och tycka om att jobba i ett bolag med stark tillväxt och högt tempo. Du ska även ha en gedigen datorvana, vara ordningsam, stresstålig och strukturerad. Men viktigast av allt, du ska med bravur bemästra kundbemötandet på ett vänligt, korrekt och effektivt sätt och sist men inte minst, gärna med glimten i ögat
(sånt' gillar vi).

Arbetsuppgifter i rollen som reklamationsmedarbetare;

Ditt arbete kommer bestå av att hantera reklamationsärenden snabbt och smidigt gentemot svenska såväl som norska och danska kunder. Du hanterar både transportskador och produktionsfel och har därför daglig kontakt med våra olika transportörer och leverantörer. Vissa av våra leverantörer är stationerade utanför Norden och då sker kommunikationen på engelska. Du bör vara intresserad av att sätta dig in i hur våra olika produkter fungerar så att du med tiden får en god produktkännedom. Reklamationshanteringen sker via mail men traditionellt kundtjänstarbete över telefon förekommer också.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och du kommer sitta i våra och ursnygga lokaler på Kungsgatan i Göteborg tillsammans med övriga gänget på Rum21-kontoret. Tillträde till tjänsten är så snart som möjligt, enligt överenskommelse.

Vi vill att du som söker har gymnasieutbildning. Meriterande är erfarenhet av att ha jobbat med att hantera reklamationer samt produktkännedom.

Låter detta som en tjänst för dig?

Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag, ja typ nu, till matilda.fager@rum21.se. Vi intervjuar löpande och sista ansökningsdatum är 2016-01-20.

För frågor om tjänsten vänligen kontakta Matilda Fager, kundtjänstchef, på mail Matilda.fager@rum21.se.